Lovely Friends

Monday, July 8, 2013

Biskut Raya 2013


Pagi ni buat biskut raya. Amboi awal bebeno ye buat biskut raya, puasa pun belum. Hihi.. Buat sample aje. Tahun ni tak dapat nak ambil order banyak sebab saya bukan kerja kat Segamat. Jadi, payah sikit lah. Takut tak sempat nak buat nanti customer marah. Rumah sewa pun duduk dengan budak-budak Politeknik. Takut mengganggu diorang nak study pulak kan kalau bising kat dapur.

Kat bawah ni ada empat jenis biskut raya yang saya akan jual. Tak banyak. Tempahan akan ditutup pada 26 July 2013. Siapa cepat dia dapat J



Biskut Cornflakes Crunch

 Kombinasi tepung gandum, tepung kentang dan cornflakes dan disaluti dengan coklat. 
RM 18 (50 keping)


Biskut Semperit.

RM18 (50 keping)



Biskut Strawberry Lovely.

Biskut berperisa strawberry dengan gabungan pelbagai jenis tepung dan susu tepung. 
RM 20 (50 keping)



Biskut kegemaran ramai, Tart Gulung.

RM 28 (50 biji)


Siapa yang nak order, boleh hubungi saya di 017-6735004
Terima kasih.


Kalau saya buat biskut lain, saya akan update kemudian.




No comments:

Post a Comment